НОВИНИ

 Всі новини   Рубрики   “Скандал” 


Знову “діти Бога”?

13:24, 3 вересня 2007 р.  6240
Джерело: Аратта-Україна

Керівництво “5 каналу” змусило написати заяву про звільнення за власним бажанням журналіста та ведучого Ігоря Слісаренка. За інформацію про дітей Президента.

Як повідомив Медіа-профспілці сам журналіст, це сталося в суботу, 1 вересня, після того, як в ефірі новин, Ігор подав інформацію про навчання дочок президента Ющенка.

При цьому він вказав, що вартість навчання у приватній школі становить 12 тисяч доларів на рік.

За словами пана Слісаренка, під час включення кореспондента 5-го каналу щодо відкриття Президентом Ющенком «школи майбутнього» в Києві, він вирішив, що доречним буде запитати про вартість навчання у цій школі. «Виявилось, що "школа майбутнього" – державна, безкоштовна. Після цього я сказав, що, до речі, сьогодні молодша донька Ющенка пішла у перший клас тієї ж гімназії, де навчається старша. Як повідомляє агентство УНІАН, подружжя вибрало цю гімназію тому що там кілька іноземних мов та європейські стандарти. І додав, що вартість навчання там також відповідає європейських стандартам – 12 тисяч доларів.

Саме через це буча і зчинилася», – розповідає ведучий. Ґвалт, каже він, зчинився за 2-3 години, а вже о 16.00 він написав заяву.

Київська незалежна Медіа-профспілка та Інститут масової інформації вимагають пояснень щодо звільнення журналіста, одного з облич «5 каналу» Ігоря Слісаренка.

Необхідність звільнятися Ігорю Слісаренку пояснили тим, що він „втратив довіру з боку менеджменту”.

Цей випадок змушує згадати про часи жорсткої цензури на українському телебаченні зразка 2004 року. Тому ми вимагаємо від керівництва «5 каналу» пояснень щодо справжньої причини звільнення телеведучого.

Також Медіа-профспілка звернулася у Секретаріат Президента із проханням якнайшвидше оприлюднити свою реакцію на цей випадок, оскільки в новині, яка стала причиною звільнення, йшлося про родину Президента України.

Ігор Слісаренко працював на «5 каналі» з квітня 2004 року - впродовж трьох з половиною років був незмінним ведучим новин.

Ми всі також пам'ятаємо неадекватну реакцію Президента, на публікацію в УП низки матеріалів під назвою “Син Бога” про непристойну поведінку його старшого сина. Коли Президент публічно обізвав журналіста кілером найманим. Нагадаємо, тоді сотні журналістів підписалися під вимогою до Ющенка вибачитися перед колегою. Після вибачень гаранта, конфлікт було врегульовано.

Невже ні Ющенко, ні його оточення не зробило висновків із того, що політика подвійних стандартів та силового затикання ротів журналістам відійшла у минуле?

Редакційний колектив “Аратти” не тільки вимагає пояснень, а й наполягаємо, аби усі посадові особи, причетні до конфлікту були не тільки названі поіменно, а негайно притягнуті до відповідальності за порушення права на свободу слова, гарантованого Конституцією України.

 Повна версія


 
 Facebook
 Коментарі