НОВИНИ

 Всі новини   Рубрики   “Телебачення” 


Телеканал “біло-блакитних” припинив мовлення

11:36, 15 травня 2007 р.  10317
Джерело: «Аратта-Україна»

У понеділок, 14 травня, о 20:05 зупинено мовлення на Першому діловому каналі, власником якого є народний депутат від Партії регіонів Ігор Шкіря. Працівники каналу оголосили страйк.

Як повідомляє Телекритика, за словами журналіста Олександра Соболя, колишнього працівника каналу, екс-випускового редактора програми Бізнес on-line, причиною страйку стала значна заборгованість власника каналу перед його працівниками.

Випускаючий редактор економічної редакції Першого ділового Ярослав Загреба відмовився коментувати ситуацію. Телекритика також повідомляє, що не змогла додзвонитися самому Шкірю (депутат не брав трубку), а його помічниця Тетяна Полубенець на прохання прокоментувати ситуацію заявила, що є помічником депутата "з державних питаннях", а ситуація на телеканалі - "його комерційні справи".

Олександр Соболь пояснює "мовчанку" менеджменту телеканалу настирливими вимогами власника "не виносити сміття з хати", а грошовий борг, вважає журналіст, сприяє мовчанню працівників каналу.

Після двох годин страйку в ефірі телеканалу замість "матрацу" з’явилися телевізійні заставки та рекламні ролики.

Заступник директора Першого ділового пояснює відсутність ефіру ввечері 14 травня «технічними проблемами»

Заступник директора з розвитку Першого ділового каналу (ЗАТ «Українська незалежна телерадіокомпанія «Заграва») Олександр Чайковський у телефонній розмові з «ТК» заявив, що на каналі все гаразд, а тимчасову відсутність ефіру ввечері 14 травня пояснив «техническими проблемами, связанными со становлением канала». Ці проблеми, за його словами, вже вирішені. Інформацію про невиплату працівникам зарплатні та наміри керівництва звільнити кільканадцять осіб, що, за словами джерел «ТК», було причиною вчорашніх подій, пан Чайковський спростовує.

Журналісти Першого ділового відмовляються коментувати події на каналі публічно, побоюючись, що через це не отримають зарплатні. З неофіційних коментарів відомо, що значній частині колективу було суттєво урізано зарплату; рішення про це приймав особисто Ігор Шкіря на основі звітів про виконану роботу. Після того, як працівники каналу не вийшли в ефір, власник уперше за три місяці прибув на канал і провів індивідуальні співбесіди з незадоволеними.

Сьогодні, за повідомленням джерела «ТК», значна кількість працівників Першого ділового не вийшла на роботу. Зараз на каналі перебувають близько 10 осіб.

У лютому 2007 року на Першому діловому вже відбувся конфлікт через урізання зарплатні.


 Повна версія


 
 Facebook
 Коментарі